SERVICII

CONSILIERE SPECIALIZATA PRIVIND ADMINISTRAREA PARCULUI AUTO

  1. Evaluarea initiala privind administrarea curenta a flotei (include control mechanic de rampa);
  2. Analiza factorilor care genereaza cheltuieli parcului auto, identificarea modalitatilor de eficientizare;
  3. Stabilire nivel buget privind gestionarea eficienta a parcului auto;
  4. Propuneri privind imbunatatirea activitatii de administrare a parcului auto;
  5. Crearea procedurilor privind intretinerea si exploatarea parcului auto.

MANAGEMENTUL ACHIZITIILOR AUTO

  1. Analiza privind necesarul auto de achizitionat;
  • Analiza privind alegerea modelului necesar parcului auto conform specificului companiei;
  • Analiza ofertei prezenta pe piata din Romania;
  • Analiza privind echipamentul suplimentar necesar de montat pe masina;
  • Analiza privind achizitia autovehiculelor stoc vs comanda pentru orice brand;
  • Asistenta privid obtinerea discount-urilor pentru modelul de autovehicul ales;
  • Analiza cost/intretinere pentru intervalul utilizarii autovehiculului;
  1. Consiliere privind alegerea furnizorilor de caroserii si structuri speciale
  2. Consiliere privind alegerea furnizorilor de echipamente suplimentare (alarme, GPS, sisteme audio-video)
  3. Asistenta privind identificarea nevoilor de finantare;
  • Asistenta privind alegerea solutiei de finantare si intocmirea dosarelor aferente finantarilor;
  • Asistenta privind selectarea ofertelor primite de la institutiile de finantare;
  • Depunerea dosarului pentru finantare la institutia financiara selectata;
  • Urmarirea procesului de analiza a dosarului de finantare de catre institutiile de finantare;
  • Asistenta privind negocierea conditiilor de finantare si obtinerea celor optime;
  • Asistenta la semnarea contractului de finantare;
  1. Gestionarea comunicarii intre institutia de finantare si dealer-ul auto pana la livrarea autovehiculul;
  2. Asistenta privind preluarea autovehiculului de la dealer-ul auto ales:
  • Gestionarea documentatiei de livrare (PV, facturi, etc)

MANAGEMENTUL VANZARILOR AUTO

  1. Analiza privind vanzarea autovehiculelor vechi din parcul auto;
  2. Evaluare parc auto si propunerea spre vanzare a diferitelor autovehicule;
  3. Stabilire strategie si pret vanzare autovehicule;
  4. Promovarea autovehiculelor de vanzare prin canalele de promovare proprii Autoalert;
  5. Radierea autovehiculelor din evidenta fiscala.

ADMINISTRAREA SCADENTELOR OBLIGATORII

  1. Intocmirea si gestionarea dosarelor autovehiculelor;
  2. Avizare privind expirare valabilitate ITP;
  3. Avizare privind expirare valabilitate Rovinieta;
  4. Avizare privind expirare valabilitate documente utilizatori auto;
  5. Avizare privind expirare valabilitate RCA, CASCO, etc
  6. Avizare privind expirare valabilitate autorizatii utilizate;
  7. Avizare privind plata impozitelor si taxelor;

MENTENANTA SI REPARATII AUTO

  1. Asistenta achizitii piese auto
  • Solicitare oferte piese in baza comanzilor clientulor la mai multi furnizori;
  • Negocierea si obtinerea de preturi preferentiale pentru diferite piese auto;
  • Livrarea pieselor catre client sau unitatea service unde se efectueaza reparatia;
  1. Asistenta privind efectuarea reparatiilor mecanice
  • Primirea comenzii din partea clientului;
  • Solicitare deviz de reparatii din partea unitatilor service partenere si transmiterea acesteia catre client;
  • Obtinerea acceptului de reparatie din partea clientului si programarea autovehiculului pentru reparatie;
  • Prioritizarea autovehiculelor la rampa;
  • Preluarea autovehicului si predarea acestuia catre unitatea service si retur;
  • Verificarea si urmarirea reparatiilor efectuate de catre unitatea service;
  • Urmarirea si verificarea corectitudinii facturilor de plata (corelarea cu devizele initiale);
  • Inregistrarea in baza de date a tuturor lucrarilor effectuate;
  • Rapoarte si situatii privind reparatiile effectuate;
  • Avizarea privind efectuarea reviziilor tehnice periodice.
  1. Asistenta privind efectuarea reparatiilor de tinichigerie
  • Selectarea unitatilor service pe baza de brand;
  • Selectarea unitatilor service pe baza de parteneriat cu asiguratori;
  • Programarea autovehiculelor in service pentru reparatii;
  • Urmarire dosare dauna pentru decontare la societatile de asigurare;
  • Verificare reparatii conforme cu nota de constatare;
  1. Masina la schimb pentru reparatii indelungate;

ADMINISTRAREA CONTRACTELOR DE ASIGURARE

  1. Analiza riscurilor de asigurat si identificarea celor autoasigurabile;
  2. Solicitarea ofertelor la societatile de asigurare si analiza acestora;
  3. Consilierea clientului in vederea alegerii asigurarii optime;
  4. Avizarea clientului privind ratele scadente si expirarea politelor de asigurare;
  5. Incasarea ratelor si livrarea politelor de asigurare la adresa clientului;
  6. Inregistrarea si gestionarea scadentelor legate de polite

ASISTENTA PENTRU DAUNE AUTO

  1. Asistență telefonică în caz de daună; call center de L-V intre 08:00 – 20:00;
  2. Asistență la locul evenimentului, în București de L-V intre 08:00 – 18:00;
  3. Asistență privind avizarea daunei la societatea de asigurare;
  4. Asistență privind constatarea daunei la societatea de asigurare;
  5. Repararea autovehiculului în unități service cu decontare directă către societățile de asigurare;
  6. Tractare auto pentru autovehicule care nu se pot deplasa prin forțe proprii (in caz de dauna);
  7. Autovehicul de înlocuire pentru imobilizări în service (în funcţie de disponibilităţi);

MANAGEMENTUL ANVELOPELOR

  1. Consiliere achizitii anvelope;
  2. Pret preferential pentru schimb anvelope sezon vara/iarna la partanerii nostrii;
  3. Pret preferential gazduire anvelope vara/iarna la partanerii nostrii;
  4. Transfer auto cu personal Autoalert pentru prestatii diverse;

SERVICII SUPORT

  1. Servicii efectuare ITP
  2. Servicii vulcanizare (găzduire anvelope)
  3. Servicii spalatorie auto
  4. Verificare mecanică de rampă:
  5. Inmatriculari auto
  6. Radieri auto